解宁




你是我的恶之骨,辉之尘。你是苍白。你是老。你是我坚硬魂魄里一点点上升的柔软,你是我黑色羽翼边缘的反光。你是我的酒杯倾倒,你是我的戟刃破开风霜。你是好。你是我的死。你是我回光返照时的眉眼舒展,你是我最终长长吐息时的一瞬释然。你是我的死。你是爱。





#GGAD#






"Dear lord, when I get to heaven, please let me bring my man. When he comes, tell me that you'll let him in, father tell me if you can.



All that grace, all that body, all that face, makes me wanna party; he is my sun, he makes me shine, like diamonds." 











评论(4)

热度(170)

  1. 共12人收藏了此图片
只展示最近三个月数据